Κέρκυρα: Το πρόγραμμα της εβδομάδας
Ρεπό έδωσε στους παίκτες του ΑΟ Κέρκυρα ο Άκης Μάντζιος, για σήμερα, Δευτέρα (17/9), επομένη του αγώνα με την Ξάνθη, στο ΕΑΚ, για την 3η αγωνιστική του Πρωταθλήματος Super League. Oι Φαίακες θα αρχίσουν την προετοιμασία τους για τον επόμενο αγώνα, με τον Άρη, στο «Κλ. Βικελίδης» (Κυριακή, 23/9) αύριο, Τρίτη (18/9), με μια πρωινή προπόνηση. Αναλυτικά, το πλήρες πρόγραμμα δουλειάς για όλη την εβδομάδα, έχει ως εξής:
Ρεπό.
* ΤΡΙΤΗ, 18/9:
10:00: Προπόνηση (Γαζάτικα ή ΕΑΚ)
* ΤΕΤΑΡΤΗ, 19/9:
10:00: Γυμναστήριο
18:00: Προπόνηση (Πλάντραφος)
* ΠΕΜΠΤΗ, 20/9
18:00: Προπόνηση (Πλάντραφος)
* ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 21/9
10:00: Προπόνηση (Πλάντραφος)
* ΣΑΒΒΑΤΟ, 22/9
Αναχώρηση για Θεσσαλονίκη


Δεν υπάρχουν σχόλια