Συνέντευξη Τύπου για τον Μαραθώνιο της Αθήνας
Με την παρουσία της Υπουργού Τουρισμού Ολγας Κεφαλογιάννη, του προέδρου του ΣΕΓΑΣ Βασίλη Σεβαστή, του προέδρου της ΟΕ ΚΜΑ Κώστα Παναγόπουλο και άλλων εκπροσώπων της πολιτείας, θα δοθεί συνέντευξη Τύπου με αφορμή τον Διεθνή Μαραθώνιο της Αθήνας, την Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου, στο ξενοδοχείο Caravel στην αίθουσα Ιλισός στις 12.00. Ο φετινός μαραθώνιος, που θα γίνει στις 11 Νοεμβρίου, γιορτάζει την 30η του διοργάνωση, ενώ συμπίπτει με τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Γρηγόρη Λαμπράκη, στην μνήμη του οποίου τελείται.


Δεν υπάρχουν σχόλια