Header Ads

Header ADS

Τα τελευταία νέα του Εργοτέλη (17/9)

Δίτερμα προπονητικού χαρακτήρα πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα στο βοηθητικό γήπεδο του Παγκρητίου Σταδίου μεταξύ της πρώτης ομάδας και της ομάδας Κ19 του Εργοτέλη με διάρκεια δύο 40λέπτων. Οι παίκτες που ήταν αρχικό στο σχήμα στο φιλικό παιχνίδι του Σαββάτου με τον Γιούχτα έκαναν αποθεραπεία. Αύριο η προπόνηση έχει προγραμματιστεί για τις 17:30.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.