ΓΛΙΤΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ!!!
Έβραζε ο Σισέ μετά το παιχνίδι με την Ρόμα και την μη κλήση του στην εθνική γαλλίας. "Έτσι είσαι;" τού 'λεγε, "watch me, το επόμενο δίμηνο θα εκραγώ. Θα σ' αναγκάσω να με καλέσεις θες-δε θες". Τελικά μέσα σε λίγα 24ωρα προέκυψε αλλαγή πλάνων. Κάτι ο τραυματισμός του Σαχά, κάτι το κράξιμο του γαλλικού τύπου στον Ντομενέκ, νάτος ο Σισέ στην αποστολή για το αυριανό φιλικό. Έτσι "γλιτώσαμε" την έκρηξη. Τώρα καλό είναι αυτό, κακό, θα σας γελάσω...








Σκιάχτηκα καλέ! Νόμιζα πως έφτασε το 2012 και δεν το πήρα χαμπάρι :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως φοβερά τα φωτομοντάζ!
Το 2012 ο κόσμος θα καταστραφεί
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαββατόβραδο παραμονή της τελευταίας αγωνιστικής
και δεν θα προλάβει η ΑΕΚ να κατακτήσει το πρωτάθλημα!!!