Header Ads

Header ADS

ΓΛΙΤΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ!!!

Έβραζε ο Σισέ μετά το παιχνίδι με την Ρόμα και την μη κλήση του στην εθνική γαλλίας. "Έτσι είσαι;" τού 'λεγε, "watch me, το επόμενο δίμηνο θα εκραγώ. Θα σ' αναγκάσω να με καλέσεις θες-δε θες". Τελικά μέσα σε λίγα 24ωρα προέκυψε αλλαγή πλάνων. Κάτι ο τραυματισμός του Σαχά, κάτι το κράξιμο του γαλλικού τύπου στον Ντομενέκ, νάτος ο Σισέ στην αποστολή για το αυριανό φιλικό. Έτσι "γλιτώσαμε" την έκρηξη. Τώρα καλό είναι αυτό, κακό, θα σας γελάσω...

2 σχόλια:

  1. Σκιάχτηκα καλέ! Νόμιζα πως έφτασε το 2012 και δεν το πήρα χαμπάρι :-)
    Πάντως φοβερά τα φωτομοντάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το 2012 ο κόσμος θα καταστραφεί
    Σαββατόβραδο παραμονή της τελευταίας αγωνιστικής
    και δεν θα προλάβει η ΑΕΚ να κατακτήσει το πρωτάθλημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.