Header Ads

Header ADS

ΘΡΑΣΟΣ pt.1

Το καταλάβαμε πως σας "έτσουξε" το Χ. Τι να κάνουμε ... ξύδι. Την ανικανότητα τη δική μας την ονομάζουμε τύχη των άλλων! Πόσο βολικό... Αν η ΑΕΚ είχε απύθμενο φάρδος εσείς (η εφημερίδα Πράσινη για να μην παρεξηγηθούμε) έχετε απύθμενο κόμπλεξ. Ειδικά το σχόλιο για τον Αραμπατζή είναι εμετικό. Κι επειδή οι φίλοι της ομάδας στους οποίους απευθύνεστε δεν είναι κάφροι αράξτε στα κυβικά σας. Στα ελάχιστα φύλλα που πουλάτε δηλαδή...

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.