ΘΡΑΣΟΣ pt.2
Τελικά στον Πρωταθλητή πάσχετε από έλλειψη πρωτοτυπίας. Πάλι το συμπαθές ζώο στην πρώτη σελίδα; Δεύτερη σερί ημέρα; Μπας κι ο υπεύθυνος χρειάζεται άδεια; Αλήθεια εκτός απ' τους διαιτητές που έκαναν όργια υπέρ του ΠΑΟ μήπως βγάζουν λάδι κι αυτόν που δεν έδωσε προχθές το πέναλτι του Αβραάμ; Όσον αφορά το ΝΤΡΟΠΗ που γράφετε με μεγάλα γράμματα ... δεν κοιτάζεστε πρώτα στον καθρέπτη; Για να ξέρουμε και τί λέμε δηλαδή.

Δεν υπάρχουν σχόλια