ΠΩ! ΠΩ! ΞΕΦΤΙΛΑ !!!
Πω! πω! μια ξεγυρισμένη σφαλιάρα στο απόρθητο κάστρο του ΠΑΟΚ που είναι η άμυνά του! Δεν είναι ντροπή να αποκλειστείς από -θεωρητικά- κατώτερη ομάδα αλλά η τεσσάρα τσούζει! Τσούζει πολύ!!! Και γράφει ιστορία επίσης. Πω! πω! ντροπή. Θα κοιμηθεί κανείς τους το βράδυ; Μπράβο σ' όλους τους τόνους στον ΠΑΣ. Εύχομαι τελικό και κούπα. Κι αν ο Ντιμπαλά δεν τονιζόταν στην λήγουσα θα 'βγαζα και συνθηματάκι...

Δεν υπάρχουν σχόλια