THE EVIL THAT KAVALA DO ...
Με ζεμπεκιά προσπάθησε να εξηγήσει ο Μάκαρος ο γαυροπροπονητοφάγος το διπλό στο ΟΑΚΑ. Για την ακρίβεια, με στίχους από ζεμπέκικο άσμα. Έτσι τουλάχιστον μας λέει πρωτοσέλιδα η Γάτα στο σημερινό της φύλλο.
Δεν ξέρω για τον πρόεδρα, μα κατέχω για τον σκόρερ στο ΟΑΚΑ : τον Σμολάρεκ! "The evil that Kavala do lives on and on..." τραγουδά ο πολωνός σε heavy metal ρυθμούς και μουσική Iron Maiden (βεβαίως, βεβαίως). Έτοιμο και το cd single. Ιδού το εξώφυλλο :
Δεν ξέρω για τον πρόεδρα, μα κατέχω για τον σκόρερ στο ΟΑΚΑ : τον Σμολάρεκ! "The evil that Kavala do lives on and on..." τραγουδά ο πολωνός σε heavy metal ρυθμούς και μουσική Iron Maiden (βεβαίως, βεβαίως). Έτοιμο και το cd single. Ιδού το εξώφυλλο :

Το εξώφυλλο τα σπάει!
ΑπάντησηΔιαγραφήυ..γ. μη διαβαζετε γατα!
Δεν διαβάζουμε Γάτα αγαπητέ! Τα πρωτοσέλιδα όμως - όπως θα έχεις διαπιστώσει διαβάζοντας το blog - τα κοιτάζουμε όλα. Είναι πηγή έμπνευσης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ. Και το αυθεντικό εξώφυλλο τα σπάει. Και το τραγούδι βεβαίως, βεβαίως!!! Κι όλο το 7th son...