
Α ρε, ελληναρά. Αντί ν' ασχοληθείς με το παιχνίδι το πως παρατάχθηκε η Φιορεντίνα, το πως προσπάθησε να διασπάσει ιταλική άμυνα (αυτό είναι πάντα ενδιαφέρον) η Μπάγερν ασχολείσαι με την διαιτησία. Μα έχω άδικο; Ακυρώνει κανονικό γκολ για να δώσει πέναλτι που δεν υπάρχει. (Ακόμη κι αν υπήρχε όμως αφήνεις πλεονέκτημα.) Και αφήνεις τον Κλόζε τόσα μέτρα offside να πανηγυρίζει το γκολ-νίκη (και πιθανότατα πρόκριση). Για να μην μιλήσω για την αυστηρή κόκκινη κάρτα. Αυτοί οι άνθρωποι σφυρίζουν σε τόσο υψηλό επίπεδο; Γιατί; Υπάρχει έλλειψη;

Κι ένα αγωνιστικό : τα συγχαρητήριά μου στον Ρόμπεν. Κάθε του ατομική ενέργεια προκαλούσε πανικό στην ιταλική άμυνα. Απεναντίας ο Ριμπερί έχει ακόμη δρόμο μέχρι να ξαναβρεί τον καλό του εαυτό μετά την πολύμηνη απουσία του.
Δεν υπάρχουν σχόλια