Header Ads

Header ADS

THE EVIL THAT KAVALA DO ...

Με ζεμπεκιά προσπάθησε να εξηγήσει ο Μάκαρος ο γαυροπροπονητοφάγος το διπλό στο ΟΑΚΑ. Για την ακρίβεια, με στίχους από ζεμπέκικο άσμα. Έτσι τουλάχιστον μας λέει πρωτοσέλιδα η Γάτα στο σημερινό της φύλλο.Δεν ξέρω για τον πρόεδρα, μα κατέχω για τον σκόρερ στο ΟΑΚΑ : τον Σμολάρεκ! "The evil that Kavala do lives on and on..." τραγουδά ο πολωνός σε heavy metal ρυθμούς και μουσική Iron Maiden (βεβαίως, βεβαίως). Έτοιμο και το cd single. Ιδού το εξώφυλλο :

2 σχόλια:

  1. Το εξώφυλλο τα σπάει!

    υ..γ. μη διαβαζετε γατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν διαβάζουμε Γάτα αγαπητέ! Τα πρωτοσέλιδα όμως - όπως θα έχεις διαπιστώσει διαβάζοντας το blog - τα κοιτάζουμε όλα. Είναι πηγή έμπνευσης!
    ΥΓ. Και το αυθεντικό εξώφυλλο τα σπάει. Και το τραγούδι βεβαίως, βεβαίως!!! Κι όλο το 7th son...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.