Header Ads

Header ADS

ΓΙΑΤΙ;;;

Θεωρώ τον Ευγένιο Γκέραρντ ως μία από τις τρεις κορυφαίες προπονητικές προσωπικότητες στο ελληνικό ποδόσφαιρο των τελευταίων τριάντα χρόνων. (Οι άλλες δύο είναι ο Γκμοχ κι ο Μπάγεβιτς.) Δεν αναφέρομαι μόνο στην αξία αλλά και στην προσφορά. Κι από προσφορά ο κρητικολλανδός άλλο τίποτα.

Κατάφερε μια επαρχιακή ομάδα να την καθιερώσει στην ελίτ του ποδοσφαίρου μας με υψηλές θέσεις στη βαθμολογία, με κύπελλο, με ευρωπαϊκές παρουσίες, μ' επιτυχίες κι εκεί (π.χ. αποκλεισμός Αθλέτικο). Κυρίως όμως κατάφερε να "γεμίσει" το ελληνικό ποδόσφαιρο με ολοκληρωμένους παίκτες που έμαθαν σωστά το ποδόσφαιρο από μικροί.
Κάποιοι απ' αυτούς έπαιξαν σε μεγαλύτερες ομάδες, κάποιοι έκαναν καριέρα στο εξωτερικό. (Μιλάμε για εποχές που η φράση έλλην ποδοσφαιριστής σε ξένη ομάδα ήταν περίπου σαν ανέκδοτο, όχι όπως σήμερα όπου .... ο καλός ο μάνατζερ όλα τα καταφέρνει.) Δεν θά 'θελα να σταθώ σε ονόματα γιατί είναι πάμπολλα, εκτός από δύο : Μαχλάς (Φίτεσε, Σεβίλλη, Άγιαξ) 1ος σκόρερ ευρώπης-χρυσό παπούτσι, Ντιαρά που παίζει σε κάποια ομάδα ... να δεις πως τη λένε, εεε, ααα, Ρεάλ τη λένε...

Ποιός ο λόγος για τον μακροσκελέστατο πρόλογο; Μα η συμφωνία του Γκέραρντ με την ... Κουγιομάδα!!! Γιατί Ευγένιε; Σου 'λειψε ο ηλεκτρισμός των πάγκων; Η μυρωδιά των αποδυτηρίων; Δε θες να βγεις στην σύνταξη; Έχεις οικονομικό πρόβλημα; Γιατί στην Γ΄ εθνική; Γιατί δεν αναλάμβανες μια ομάδα περιφερειακού ή τοπικού στην πόλη σου;
Σου δίνω ένα πόντο τουλάχιστον γιατί δε φταις μόνο εσύ όταν ο οργανισμός του ελληνικού ποδοσφαίρου δε φροντίζει να εκμεταλλευτεί -με οποιονδήποτε τρόπο- αυτούς που έχουν προσφέρει, έχουν γνώσεις, μεράκι, διασυνδέσεις, εμπειρία.

Εύχομαι, αν το καλοκαίρι δεν ανανεώσει ο Ρεχάγκελ, να σε δούμε στον πάγκο της εθνικής. Εκεί το αξίζεις. Όχι στις Κουγιομάδες, είναι φθορά...

4 σχόλια:

  1. Πάει καιρός που ο Ευγένιος έπαψε να είναι ο... Κρητικός Ευγένιος Γκεραρντάκης που όλοι είχαμε αγαπήσει. Από τότε που είχε έρθει στην ΑΕΚ κάτι δεν πήγαινε καλά. Σου το έχω γράψει και αλλού. Για μένα όλα τα φταίει ο... πανδαμάτωρ χρόνος. Πρέπει κανείς να αντιλαμβάνεται έγκαιρα πότε πρέπει να φεύγει και μάλιστα με ψηλά το κεφάλι. Αν δεν το κάνει, μοιραία κάποια στιγμή θα συρθεί. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύσκολο να τον δούμε στον πάγκο της Εθνικής. Στον ΟΦΗ πάντως έκανε μεγάλη δουλειά. Τον πάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟΠΟΥΛΟ: δεν διαφωνώ σε όσα λες και δεν περιμένω
    να μπορεί να είναι τόσο παραγωγικός όσο 15 χρόνια πριν. Αυτό
    που θα ήθελα, να εκμεταλλευτεί (είτε σύλλογος, είτε ομοσπονδία)
    τις τεράστιες γνώσεις του, τη μεγάλη εμπειρία του, και τον σεβασμό
    που αποπνέει τ' όνομά του στο εξωτερικό (ιδιαίτερα στην κεντρική ευρώπη).
    Και φυσικά το κοφτερό του μάτι. Να ρωτήσω πόσο χρονών είναι ο Φέργκιουσον; Ο Ρεχάγκελ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KANTHARE: Και εγώ δύσκολο το θεωρώ. Κυρίως γιατί δεν έχει πέσει στο τραπέζι ως ιδέα.
    Εξάλλου πιστεύω πως θα μείνει ο Ρεχακλής. Σε αντίθετη περίπτωση 1η επιλογή είναι ο
    Μπάγεβιτς. Ειδάλλως απ' το εξωτερικό... Δε νομίζω πως υπάρχουν σοβαροί έλληνες φίλαθλοι
    που δεν "τον πάνε". Άμα τον είχες γνωρίσει προσωπικά θα τον "πήγαινες" ακόμη περισσότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.