Header Ads

Header ADS

Ο ΣΙΣΕ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ

Έστω και δια της "τεθλασμένης οδού" μία αδικία διορθώθηκε. Ο Σισέ κλήθηκε τελικά στην εθνική γαλλίας για το φιλικό με την ισπανία την προσεχή Τετάρτη.
Ο Ντομενέκ ανακάλεσε κι αιτία ήταν τόσο το κράξιμο του γαλλικού τύπου (ιδιαίτερα μετά τα δύο ματς με τη Ρόμα), όσο και ο τραυματισμός του Σαχά (που πάντως παραμένει στην αποστολή αλλά δεν θα παίξει).Είναι η ευκαιρία του Τζιμπρίλ που τόσο καιρό ζητούσε με κάθε τρόπο. Κυρίως όμως με την αγωνιστική του συμπεριφορά και τα κατορθώματά του στο γήπεδο.Συνεπώς η χαρά του Σισέ διπλή : αφενός τα δύο γκολ κι η νίκη στην Νέα Σμύρνη, αφετέρου η πολυπόθητη κλήση. Στο χέρι του (ή μάλλον στο πόδι του) ν' αρπάξει την ευκαιρία από τα μαλλιά. (Όχι απ' τα δικά του, απ' του Ντομενέκ που έχει περισσότερα!)

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.