
Βλέποντας το παιχνίδι της ΑΕΛ με τον ΠΑΟ διαπίστωσα πως η Λάρισα δεν είναι ομάδα αλλά συνονθύλευμα ποδοσφαιριστών. Καμία συνοχή, κανένας αυτοματισμός, τίποτε δουλεμένο. Ότι να 'ναι, όπου να 'ναι, ότι κάτσει, αν κάτσει. Παράλογο; Όχι. Αν προσέξει κανείς θα δει πως απ' τους 14 παίκτες που χρησιμοποίησε ο Ουζουνίδης οι 9 (!!!) αποκτήθηκαν στην πρόσφατη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου. Δύο το περασμένο καλοκαίρι και μόλις τρεις (Νταμπίζας, Μετίν και Ιγκλέσιας που μπήκε αλλαγή) απ' την παλιά φρουρά. Τι σόι λογική είναι αυτή; Μπορεί στο PlayStation να λειτουργεί το πράγμα όμως το πραγματικό ποδόσφαιρο είναι κάτι άλλο...
Δεν υπάρχουν σχόλια