Header Ads

Header ADS

ΝΤΙΟΓΚΟ

Πήρε μπρος ο Ντέρμπισιρ. Δύο σήμερα, ένα στην Νέα Σμύρνη. Άλλα δύο σήμερα ο Μήτρογλου παρότι δεν ξεκίνησε 11άδα. Ντιόγκο αγόρι μου πότε θα ξαναπαίξεις; Σώκρατες 9 μύρια έδωσες για το σοκολατένιο αγόρι, 9 έδωσαν οι άλλοι για τον Σισέ. Κάποιος σ' έπιασε κορόιδο...

ΥΓ.1 Πέραν της πλάκας ο Ντιόγκο είναι ένας ταλαντούχος ποδοσφαιριστής. Με τα μυαλά που κουβαλά όμως (τεμπέλης, χαβαλεδιάρικο στυλ, αντιεπαγγελματική συμπεριφορά) δεν θα κάνει καριέρα ούτε στο ελληνικό πρωτάθλημα.
ΥΓ.2 Αλήθεια η Τσέλσι, η Λίβερπουλ, η Άρσεναλ και δεν ξέρω κι εγώ ποιοί άλλοι (απ' αυτούς που μας έπρηζαν οι εφημερίδες) ενδιαφέρονται ακόμη; ΟΧΙ; Μα γιατί;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.