
Εκείνη η νίκη επί του ΟΣΦΠ μάλλον αποσυντόνισε τον ΠΑΟΚ. Δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι από τότε. Νίκη στο φινάλε (καθαρά από τύχη) με τον Ατρόμητο, τεσσάρα απ' την δεύτερη ομάδα του ΠΑΣ και τώρα ισοπαλία με τον Hercules. Αν συνυπολογίσετε τη βαβούρα με τα περί αποχής λόγω οφειλών και τα γκάζια των Βρυζο-Ζαγοράκηδων μετά τη σφαλιάρα στο κύπελλο καταλαβαίνετε πως η ομάδα δεν τα αντέχει τα ύψη. Παρότι αητός (και δικέφαλος μάλιστα) ζαλίζεται. Να το εξηγήσετε και στον Κόλκα που του φταίει ο διαιτητής για το σημερινό Χ...
Δεν υπάρχουν σχόλια