Header Ads

Header ADS

ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ

'Οταν τελείωσε (νικηφόρα) το παιχνίδι του ΠΑΟ στην Ξάνθη ρεπόρτερ της κρατικής τηλεόρασης ρώτησε τον Νιόμπλια αν έμεινε ικανοποιημένος απ΄ την εμφάνιση. Ο νεαρός τεχνικός απάντησε πως μετράνε μόνο οι τρεις βαθμοί, κανείς δεν θα θυμάται την απόδοση. Ομολογώ πως τρόμαξα. Άμα καταφέρουμε να μεταλλάξουμε ένα από τα σπουδαιότερα νέα μυαλά του ελληνικού ποδοσφαίρου, αν τον μετατρέψουμε σε γρανάζι της μιζέριας και της κακομοιριάς μας τότε ας ... αλλάξουμε πλευρό.

Δυστυχώς ο (πολύ συμπαθής σε μένα) Νικόλας δείχνει να ενδίδει κάτω από την πίεση των καταστάσεων και την αγωνία του πρωταθλητισμού. Αυτό τουλάχιστον είδα στα δύο τελευταία παιχνίδια των πρασίνων : με ΑΡΗ και ΑΕΚ. Στόχος το μισό-μηδέν. Δηλαδή νίκες αλά Σάντος με καλύτερα εργαλεία όμως. Κάτι που έγινε εμφανέστατο στο φινάλε των αγώνων με την φιλοσοφία "αφού δεν μπόρεσα να νικήσω ας εξασφαλίσω το Χ".

Sorry Νίκο αλλά περίμενα κάτι διαφορετικό από σένα. Και συνεχίζω να ελπίζω. Όχι από φέτος. Αυτό το κατάλαβα...

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.