Header Ads

Header ADS

ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ;

Καλά, εκεί στην ΑΕΚ είναι σοβαροί; Απερχόμενοι / εν δυνάμει πρόεδροι, παρόντες / απόντες μέτοχοι, υποτιθέμενο δ.σ. πάνε όλοι τους καλά; Τους δόθηκε η δυνατότητα να ξεφορτωθούν τον Τσιμπούρ μ' ένα σημαντικό ποσό, σχεδόν cash, κι αρνήθηκαν; Αν αληθεύουν τα δημοσιεύματα για 1,8 εκ. ευρώ σε τρεις δόσεις εντός εξαμήνου από την Άιντραχτ, τί καλύτερο περιμένουν να βρούνε; Γλιτώνεις από ένα μουρλοκομείο (που δεν θα κάνει ποτέ του καριέρα), βάζεις και λεφτά στην τσέπη. Τι άλλο θες;

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.