Header Ads

Header ADS

ΑΒΑΒΑ...

Καλά τα λέει στο σημερινό πρωτοσέλιδο ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ. Μα, μήπως του διαφεύγει τίποτα; Κανένα πέναλτι του Αβραάμ ίσως; Λέω εγώ τώρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.