Καλά τα λέει στο σημερινό πρωτοσέλιδο ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ. Μα, μήπως του διαφεύγει τίποτα; Κανένα πέναλτι του Αβραάμ ίσως; Λέω εγώ τώρα...
Δεν υπάρχουν σχόλια