Ο ΠΑΟΚ παίζει... ράγκμπι (video)
Τις δυνάμεις τους σε ένα... υβρίδιο του αμερικάνικου ποδοσφαίρου δοκίμασαν στην απογευματινή προπόνηση της Δευτέρας (14/07) οι παίκτες του ΠΑΟΚ με τον Άγγελο Αναστασιάδη να τους ζητά να παίξουν ένα μίνι δίτερμα πασάροντας την μπάλα μόνο με τα χέρια και το κεφάλι. Δείτε το βίντεο από το επίσημο κανάλι του ΠΑΟΚ στο You Tube (PAOK TV)...


Δεν υπάρχουν σχόλια