Παίκτης του Λεβαδειακού ο Γιώργος Θέος
Η ΠΑΕ Λεβαδειακός ανακοίνωσε χθες την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Γιώργου Θέου. Ο γεννημένος στις 22/08/1991 μέσος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας τριών χρόνων. Η τελευταία ομάδα στην οποία αγωνίστηκε ήταν ο Φωκικός. Εν τω μεταξύ η αποστολή της ομάδας της Βοιωτίας βρίσκεται ήδη στο Καρπενήσι, όπου θα διεξαχθεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.
Την αποστολή αποτελούν οι: Przyrowski, Στρατηλάτης, Μοσχονάς, Tomas, Γεωργιάδης, Νικολακάκης, Κώτσιος, Μάγκας, Σκέμπης, Rubén Gómez, Kone, Milosavljev, Zito, Vukcevic, Warden, Αποστολόπουλος, Γιάντσης, Μαχαίρας, Μάντζιος, A. Ortega, Θέος, Τσιντώτας, Kapo, Βασιλείου.


Δεν υπάρχουν σχόλια