Ρεσιτάλ.... "χασογκολίασης"!!! (video)
Ο.Κ. το ξέρω το κλισαρισμένο "όλα μπαίνουν κι όλα χάνονται", το τσιτάτο του Όσιμ (πόρνη μπάλα) αλλά μπροστά σε τέτοιο ρεσιτάλ "χαμένων - "άχαστων" γκολ δεν γίνεται να μην αναρωτηθώ: πως το κατάφερες; Απολαύστε σε ένα βίντεο διάρκειας (περίπου) πέντε λεπτών ρεσιτάλ, όχι απλά χαμένων ευκαιριών, αλλά... "χασογκολίασης"!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια