Το καλύτερο γκολ στο πρωτάθλημα Αργεντινής με υπογραφή Scocco
Το 2ο μισό του 2012 ήταν μαγικό για τον Σκόκο. Επέστρεψε στην πατρίδα του κι ανάγκασε την ποδοσφαιρική υφήλιο να ασχοληθεί με τα κατορθώματά του. Πρώτος σκόρερ στο πρωτάθλημα της Αργεντινής, κλήση στην εθνική ομάδα (με ονειρεμένο ντεμπούτο κερδίζοντας μόνος του την Βραζιλία), ψηφίστηκε στην ιδανική ενδεκάδα του πρωταθλήματος (μαζί με έναν ακόμη πρώην "κιτρινόμαυρο" τον Σάχα, που βγήκε κορυφαίος τερματοφύλακας στην "Απερτούρα"), κορυφαίος παίκτης του πρωταθλήματος (μετά τον Ρικέλμε) και τώρα μία ακόμη πρωτιά του ανήκει: αυτή του ωραιότερου τέρματος! Στο δημοψήφισμα της "Ole" (για το καλύτερο γκολ) και σε σύνολο 20.000 -περίπου- ψήφων το τέρμα του Νάτσο στην αναμέτρηση της Νιούελς Ολντ Μπόις με την Σαν Μαρτίν συγκέντρωσε το 26,6% των ψήφων (5.127) κατακτώντας της 1η θέση. Θυμηθείτε το...


Πω, πω, πω, πω, πω, πω, πω!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι λίγα λες αδερφέ. Μιλάμε για έργο τέχνης. Δεν είναι μόνο το σουτ που "του 'πιασε", δεν είναι μόνο το "τσίμπημα" της μπάλας, με το οποίο "αδειάζει" τον αντίπαλο... Δες ισορροπία, δες αρμονική (σχεδόν χορευτική) κίνηση του σώματος την στιγμή που σουτάρει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα βλέπω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ρέστα μου;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή