Επιστροφή στις προπονήσεις
Την πρώτη προπόνηση μετά τα Χριστούγεννα θα κάνουν αύριο οι ποδοσφαιριστές του Άρη, οι περισσότεροι από τους οποίους τις προηγούμενες μέρες μετέβησαν στην ιδιαίτερη πατρίδα τους. Το προπονητικό ραντεβού είναι το μεσημέρι στις εγκαταστάσεις του Ν. Ρυσίου ενόψει του αγώνα της μεθεπόμενης Κυριακής με τον Πανιώνιο στο Κλεάνθης Βικελίδης (06/01, 15:00) στην πρεμιέρα του β’ γύρου.
Επίσης, αύριο (30/12) στις 21:00 θα πραγματοποιηθεί στο ARIS SPORTS CAFÉ η Πρωτοχρονιάτικη γιορτή της ΠΑΕ Άρης. Στην εκδήλωση θα παραβρεθούν το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ, σύσσωμο το ποδοσφαιρικό τμήμα καθώς και το υπαλληλικό προσωπικό με τις οικογένειες τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια