Header Ads

Header ADS

Ατρόμητος: Από σήμερα πάλι στις προπονήσεις

Την πρώτη προπόνηση μετά από τις διακοπές των Χριστουγέννων έκαναν σήμερα οι παίκτες του Ατρομήτου στο αθλητικό κέντρο υπό την επίβλεψη του προπονητή της Κ20 Μάρκου Δήμου και του γυμναστή Σωτήρη Κακαργιά. Στο πρόγραμμα έλαβαν μέρος όλοι οι παίκτες. Ο Στάθης Ταυλαρίδης που προέρχεται από τραυματισμό έκανε τη μισή προπόνηση και στην συνέχεια ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα.

Ο νεοαποκτηθείς Φάμπιο ταξιδεύει σήμερα από την Πορτογαλία και αύριο θα κάνει την πρώτη προπόνηση με την ομάδα. Σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στους παίκτες, οι δύο προπονήσεις του Σαββατοκύριακου θα διεξαχθούν στις εγκαταστάσεις του Ασπρόπυργου.

Εντωμεταξύ, η ΠΑΕ Ατρόμητος συνέχισε την κοινωνική της δράση προσφέροντας σήμερα τρόφιμα για το συσσίτιο των απόρων της Ιεράς Μητρόπολης Περιστερίου. Τα τρόφιμα παρέδωσαν στον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Περιστερίου Χρυσόστομο, η Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος Κάτια Κοξένογλου και το στέλεχος της ΠΑΕ Ρομπέρτο Πανάγος.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.