Header Ads

Header ADS

MVP o FEGROUCH

MVP στον αγώνα του ΠΑΣ Γιάννινα με τον Ολυμπιακό ψηφίσθηκε ο FEGROUCH. Η Βράβευση του ποδοσφαιριστή έγινε αμέσως μετά την λήξη του αγών στην αίθουσα Γιώργος Λαγούδης από τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή του ΠΑΣ Βασίλη Παπαγγέλη.

O FEGROUCH δήλωσε μετά την βράβευσή του

«Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου για την πολύ καλή προσπάθεια, όπως και τον κόσμο για τη στήριξη που μας παρείχε. Πραγματικά μας βοήθησε πάρα πολύ. Κάναμε προσπάθεια να κερδίσουμε σήμερα τον Ολυμπιακό , όπως είχαμε προσπαθήσει και κόντρα στον Παναθηναϊκό. Είχαμε ευκαιρίες να πάρουμε το ματς, αλλά δεν μπορέσαμε να σκοράρουμε, είχαμε και το δοκάρι. Δεν είναι πολύ σπουδαίο αυτό για μας, έχουμε πολλά ματς μπροστά μας, ξέρουμε τι μπορούμε να κάνουμε και αυτό θα προσπαθούμε σε κάθε παιχνίδι από εδώ και πέρα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.