Η προπόνηση του Παναθηναϊκού (17.9)
Στη σημερινή προπόνηση στο Αθλητικό Κέντρο της Παιανίας, οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού έκαναν ζέσταμα, στη συνέχεια επιδόθηκαν σε ασκήσεις φυσικής κατάστασης και ακολούθως έπαιξαν δίτερμα με έμφαση στην τακτική. Στο σημείο αυτό οι ποδοσφαιριστές που ξεκίνησαν στον αγώνα με τον Πανθρακικό ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα ενώ οι υπόλοιποι εκτέλεσαν ασκήσεις πάνω στα τελειώματα των φάσεων. Ατομικά προπονήθηκαν οι Λαγός και Φουρλάνος.


Δεν υπάρχουν σχόλια