Header Ads

Header ADS

Το Μπιτς Βόλεϊ χρειάζεται το Clubs Cup

Με καλύτερες καιρικές συνθήκες ξεκίνησε η δεύτερη μέρα του Clubs Cup 2012, του πρώτου διασυλλογικού τουρνουά Μπιτς Βόλεϊ που διοργανώνει στην Καρδία Θεσσαλονίκης η ΕΟΠΕ, σε συνεργασία με την ΕΠΕΣΘ και τον ΑΣΘ Πρωτοπόροι. Κατά την σημερινή τελευταία μέρα θα κριθούν οι τίτλοι σε άνδρες και γυναίκες, ωστόσο οι εντυπώσεις που αποκόμισαν οι συμμετέχοντες είναι ήδη πολύ θετικές για το μέλλον της διοργάνωσης.

«Είναι ωραίο και πρωτότυπο τουρνουά, διαφορετικό για μας, αφού εκπροσωπούμε και έναν σύλλογο. Χαίρομαι που ήρθαν ομάδες από όλη την Ελλάδα, αν και διεξάγεται λίγο αργά», τόνισε ο αθλητής του ΑΣ Δήμου Θερμαϊκού Στράτος Καβαδάς, που θα αγωνιστεί και στην Α2 Ανδρών με τον Αίαντα Ευόσμου.

«Το Μπιτς Βόλεϊ δεν εμποδίζει τους αθλητές της σάλας, αντίθετα μας βοηθά να ξεφεύγουμε λίγο από την σάλα. Καλό είναι οι σύλλογοι να συνδυάζουν και τα δύο αθλήματα, ώστε να έλθουν πιο πολλά παιδιά». Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει και η άποψη του Βαγγέλη Σταθόπουλου, προπονητή της Αργούς Βόλου και ενός από τους «στυλοβάτες» του Μπιτς Βόλεϊ στην Ελλάδα.

«Το διασυλλογικό πρωτάθλημα είναι κάτι που χρειάζεται το Μπιτς Βόλεϊ και θα το βοηθήσει να προσελκύσει περισσότερους αθλητές. Ο σύλλογός μας δραστηριοποιείται και στη σάλα και στην άμμο, γι’ αυτό στηρίξαμε αυτήν την πρωτοβουλία της ομοσπονδίας», δήλωσε ο κ. Σταθόπουλος.

«Τρόποι βελτίωσης υπάρχουν πάντα. Το διασυλλογικό πρωτάθλημα μπορεί να διεξάγεται παράλληλα με τα Masters και τα Juniors, στα οποία μετέχουν οι καλύτεροι. Μπορεί ακόμη να διεξάγεται σε περιφερειακό επίπεδο και όχι μόνο για συλλόγους Μπιτς Βόλεϊ.

Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι το Μπιτς Βόλεϊ βοηθά τους αθλητές να εξελιχθούν και να βελτιώσουν την τεχνική τους και όσο για τα προβλήματα τραυματισμών που επικαλούνται κάποιοι, είναι περισσότερα στη σάλα από ότι στην άμμο». Το τουρνουά ολοκληρώνεται το απόγευμα της Κυριακής.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.