Header Ads

Header ADS

Καλές εμφανίσεις από τα κορίτσια του ΓΣ Κηφισιάς

Στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Συλλόγων της κατηγορίας Εφήβων – Νεανίδων, αγωνίστηκαν τα κορίτσια του ΓΣ Κηφισιάς. Η ελληνική ομάδα συμμετείχε στους αγώνες που έγιναν στην Λεϊρία της Πορτογαλίας, με την παρουσία αθλητριών από την Τσεχία, Φινλανδία, Σλοβακία, Σλοβενία, Γαλλία, Δανία, Ολλανδία και Πορτογαλία. Η Τατιάνια Γκούσιν στο ύψος χάρισε την μοναδική πρώτη θέση της ομάδας, καθώς ξεπέρασε τα 1,76 μ. και στη συνέχεια απέτυχε στα 1,79 μέτρα.

Στα 200 μ. η Μαργαρίτα Τσιουτσιουμάνου κατέλαβε την τέταρτη θέση στο σύνολο με 26.54, ενώ στο επί κοντώ η Λυδία Στούμπου ήταν τρίτη με 3,50 μέτρα. Στα 100 μ. η Κατερίνα Τόλιου τερμάτισε τρίτη στη σειρά της με 13.56, ενώ η Ελπίδα Τόκα διένυσε σε 64.50 τα 400 μ. εμπ, επίδοση που την έφερε στην πέμπτη θέση στο σύνολο.

Στο τριπλούν η Βιργινία Γκάρτσιου ήταν έβδομη με 10,44 μ., στα 800 μ. η Μικαέλα Κολιοπούλου όγδοη με 2.38.55, όπως και η Μάρθα Χαλκιαδάκη στο μήκος (4,97 μ.). Στα 400 μ. η Ελενα Παπαχρήστου κατέλαβε την τέταρτη θέση στην σειρά της με 63.12, ενώ η Ιουλία Παναγιωτοπούλου ήταν έκτη στα 3.000 μ. (11.47.27).

Τέλος η Κηφισιά κατέλαβε την δεύτερη θέση στην δεύτερη τελική σειρά των 4Χ400 μ. με 4.17.85 ενώ στην ίδια θέση επίσης στην δευτεριά τελική σειρά, τερμάτισαν και τα κορίτσια της 4Χ100 μ. (50.35). Η ομάδα της Κηφισιάς, η οποία δεν είχε συμμετοχή σε όλα τα αγωνίσματα, συγκέντρωσε 58 βαθμούς στο σύνολο και κατέλαβε την ένατη θέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.