THE SHOW MUST GO ON!
Τα ξανάγραψα εδώ κι εδώ κι επίσης εδώ κι ακόμη περισσότερες φορές. Δεν πρόκειται να λέω τα ίδια και τα ίδια απλά όσο επιμένετε στην καφρίλα θα δίνω κι εγώ παρουσία. Τώρα θα μου πείτε και με το δίκιο σας, αυτοί τα γράφουνε γιατί κονομάνε. Εσύ που δε βγάζεις φράγκο απ΄ την ιστορία γιατί επιμένεις; Τί παριστάνεις; Τον Δον Κιχώτη;
Ας είναι. Τουλάχιστον το ξέρω και δεν θα "πάω" όπως η πόντια πόρνη στο γνωστό ανέκδοτο. Το ξαναλέω όμως: η βρωμιά δεν ξεπλένεται με το χρήμα. Ιδού τα σημερινά πρωτοσέλιδα Φωτός και Πρωταθλητή:
Για τους τύπους και μόνο θα θυμίσω πως στις τελευταίες αγωνιστικές όπου ξαναφούντωσε το πρωτάθλημα στο μόνο ματς που δεν ευνοήθηκε ο ΟΣΦΠ ήταν το εντός έδρας με τον Λεβαδειακό, γιατί δεν χρειάστηκε.

Για τους τύπους και μόνο θα θυμίσω πως στις τελευταίες αγωνιστικές όπου ξαναφούντωσε το πρωτάθλημα στο μόνο ματς που δεν ευνοήθηκε ο ΟΣΦΠ ήταν το εντός έδρας με τον Λεβαδειακό, γιατί δεν χρειάστηκε.Στα υπόλοιπα; Πέναλτι του Αβραάμ στην Νέα Σμύρνη που δεν δίνεται, γκολ offside στην Τρίπολη, τέρμα αντικανονικό στο Παγκρήτιο και πέναλτι υπέρ του Ατρομήτου που δεν δόθηκε χθες. Όταν λοιπόν βγάζουμε βόλτα τις μαϊμούδες να κοιτάμε πρώτα την καμπούρα μας και μετά των άλλων...
ΥΓ.1 Ο Τσακίρης έχει τα δίκια του παρά τους γενικόλογους αφορισμούς και το λαϊκίστικα πομπώδες ύφος του.
ΥΓ.2 Μέλμπεργκ, αγόρι μου, άστο να πάει στο διάολο. Τί την θες τη δήλωση; Κατανοώ πως δεν μπορείς να πεις "ναι, έκανα πέναλτι και κακώς δεν τό 'δωσε ο διαιτητής" αλλά δεν μπορείς να βγάλεις ακόμη και τις εφημερίδες του ΟΣΦΠ (που γράφουν για καθαρό πέναλτι) τρελές. Υπάρχει κι ο δρόμος της σιωπής...

Δεν υπάρχουν σχόλια