ΝΤΡΟΠΗ!!!
Μιας κι ασχολήθηκα με τα σημερινά πρωτοσέλιδα δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην Πράσινη. Δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχο όργανο για τις εφημερίδες όπως το Ε.Σ.Ρ. ή είναι δουλειά του εισαγγελέα όμως τέτοιες αλητείες δεν πρέπει να μένουν ατιμώρητες. Και μη μου μιλήσει κανείς για ελευθερία του λόγου και κουραφέξαλα. Τί θα πει "ΠΑΡΤΑ" και "ΣΚΑΣΜΟΣ";
Υπάρχει και κείνη η άποψη που λέει: δε σ' αρέσει ρε φίλε μην την αγοράσεις, βρες κάποια άλλη που σου κάνει, ποικιλία έχουμε. Δεν είναι έτσι αδέρφια και να σας πω το γιατί: αν δείτε εφημερίδα ή περιοδικό με παιδεραστικό υλικό ή βιασμό στο εξώφυλλο θα σφυρίζατε αδιάφορα και θα λέγατε "μμμ, δε μ' ενδιαφέρει, ως βρω κάτι άλλο...". Η αισθητική ενός ανθρώπου είναι η ύψιστη αρετή του (μαζί με την αξιοπρέπεια). Δηλώνω ευθαρσώς πως όποιος αγόρασε το σημερινό φύλλο της Πράσινης είναι κάφρος!

Δεν υπάρχουν σχόλια