Header Ads

Header ADS

ΝΤΡΟΠΗ!!!

Μιας κι ασχολήθηκα με τα σημερινά πρωτοσέλιδα δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην Πράσινη. Δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχο όργανο για τις εφημερίδες όπως το Ε.Σ.Ρ. ή είναι δουλειά του εισαγγελέα όμως τέτοιες αλητείες δεν πρέπει να μένουν ατιμώρητες. Και μη μου μιλήσει κανείς για ελευθερία του λόγου και κουραφέξαλα. Τί θα πει "ΠΑΡΤΑ" και "ΣΚΑΣΜΟΣ";
Υπάρχει και κείνη η άποψη που λέει: δε σ' αρέσει ρε φίλε μην την αγοράσεις, βρες κάποια άλλη που σου κάνει, ποικιλία έχουμε. Δεν είναι έτσι αδέρφια και να σας πω το γιατί: αν δείτε εφημερίδα ή περιοδικό με παιδεραστικό υλικό ή βιασμό στο εξώφυλλο θα σφυρίζατε αδιάφορα και θα λέγατε "μμμ, δε μ' ενδιαφέρει, ως βρω κάτι άλλο...". Η αισθητική ενός ανθρώπου είναι η ύψιστη αρετή του (μαζί με την αξιοπρέπεια). Δηλώνω ευθαρσώς πως όποιος αγόρασε το σημερινό φύλλο της Πράσινης είναι κάφρος!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.