ΜΥΡΙΖΕΙ ΜΟΥΝΤΙΑΛ!
Η Εθνική μας ομάδα αντιμετωπίζει την Σενεγάλη στο Πανθεσσαλικό στάδιο (17:00, MEGA) στο πρώτο της τεστ ενόψει του Μουντιάλ στη Νότια Αφρική.
«Οι τρεις αντίπαλοί μας είναι στο ίδιο στιλ με τους αντιπάλους μας στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Θέλουμε να δοκιμάσουμε ορισμένα πράγματα. Η Σενεγάλη είναι μια καλή ομάδα με παίκτες που αγωνίζονται σε ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Θέλουμε να δούμε κάποια πράγματα αλλά και το αποτέλεσμα μετράει», σπρέχαρε ο Ότο Ρεχάγκελ σε δηλώσεις του για το σημερινό ματς.
Χθες ο Ότο «έδειξε» τους επτά από τους έντεκα που θα ξεκινήσουν. Ο Παντελής Καπετάνος στην πρώτη του εμφάνιση με την φανέλα της Εθνικής θα πάρει θέση και στο αρχική 11άδα στην κορυφή της επίθεσης. Οι υπόλοιποι «σίγουροι»: στο κέντρο της άμυνας οι Κυργιάκος και Μόρας. Στη μεσαία γραμμή οι Καραγκούνης, Κατσουράνης, στην επίθεση οι: Χαριστέας και Σαμαράς.
Ο Σηφάκης θα ξεκινούσε βασικός κάτω από τα δοκάρια αλλά λόγω τραυματισμού θα κάτσει στον πάγκο. Στη θέση του, ο Τζόρβας. Στα άκρα της άμυνας οι Σπυρόπουλος και Βύντρα. Αμυντικός χαφ ο Τζιόλης.Για πρώτη φορά στον πάγκο της Εθνικής Σενεγάλης θα κάτσει ο Αμαρά Τραορέ. «Είναι μια νέα αρχή για εμάς, για την επόμενη διοργάνωση η οποία είναι το Κόπα Άφρικα. Παίζουμε με μία ομάδα που έχει περάσει στο Μουντιάλ και θέλουμε να νικήσουμε για να αποδείξουμε ότι είχαμε και εμείς το ταλέντο για να πάμε Μουντιάλ» σχολίασε για το σημερινό ματς.
Οι παίκτες που θα αγωνιστούν στην 11άδα της Σενεγάλης: Τερματοφύλακας ο Σίλβα. Αμυντικοί οι Φατί, Ντιαβαρά, Ντιακατέ, Ντραμέ. Αμυντικά χαφ οι Μανγκάν, Ν’ Ντο. Μπροστά τους ο Γκομίς με τους Καμαρά και Ντιά στα άκρα. Στην επίθεση ο Νιάνγκ.
Οι παίκτες που θα αγωνιστούν στην 11άδα της Σενεγάλης: Τερματοφύλακας ο Σίλβα. Αμυντικοί οι Φατί, Ντιαβαρά, Ντιακατέ, Ντραμέ. Αμυντικά χαφ οι Μανγκάν, Ν’ Ντο. Μπροστά τους ο Γκομίς με τους Καμαρά και Ντιά στα άκρα. Στην επίθεση ο Νιάνγκ.

Για μας τους ΑΕΚτζήδες είναι ένα δράμα αυτό που θα ζήσουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε να σου βγει κορυφαίος και σκόρερ ο... Καπετάνος να τραβάς τις τρίχες σου.
Άντε κορυφαίος αμυντικός να είναι ο Μόρας κι εσύ να κοιτάζεις μελαγχολικά τον Άρτσε και να κλαις το κακό το ριζικό σου.
Μετά να βλέπεις τον Κυργιάκο, τον Κατσουράνη και να μελαγχολείς. Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις.
Α, ρε Ντέμη και λοιποί σωτήρες. Τρύπησε η βάρκα μας και γέμισε νερά :-(
Αυτό που έγινε με τον Μόρα ήταν ΕΓΚΛΗΜΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουλάχιστον βγήκε σε καλό του παιδιού.
Για περιπτώσεις τύπου Κυργιάκου, Κατσούρ,
Παπασταθόπουλου δεν μπορείς να πεις τίποτε
γιατί κονόμησες...
Τ' ότι έφθασε ολόκληρη ΑΕΚ να έχει μόνο έναν παίκτη
στην εθνική (μα, ο Μάκος;) είναι όντως κατάντια.
Δε σου φταίει όμως ο Ντέμης...