Header Ads

Header ADS

ΚΑΤΟΣΤΑΡΑ + 1

Έναν ... αιώνα παιχνίδια στον πάγκο της εθνικής μας συμπλήρωσε στο ματς της Ουκρανίας ο Ρεχακλής. Συνεπώς το σημερινό φιλικό στον Βόλο είναι το 101. Με την ευκαιρία της νέας ... κατοστάδας ο Ότο θα τιμηθεί πριν από την έναρξη του αγώνα από την ΕΠΟ, την ΕΠΣ Θεσσαλίας και την Τράπεζα Κύπρου. Άντε μάστορα, καλή δύναμη! Να δούμε στα πόσα παιχνίδια θα σταματήσει το κοντέρ...

4 σχόλια:

  1. Γερμανέ όσο είσαι γερός κάτσε εδώ και μην πας πουθενά. Έχουμε ακόμα πράγματα να κάνουμε. Το μόνο που με προβληματίζει είναι η κατάσταση κάποιοων παιχτων ενόψει μουντιάλ. Το 2004 ήταν όλοι σε φόρμα. Τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πάμε αλά στρατός! Μία-μία. Το '04 σε φόρμα, το '08 ντεφορμέ, τώρα;;;;
    Μακάρι να μην φύγει ο Ότο. Το μόνο πράγμα που δουλεύει σοβαρά σ' αυτή την χώρα είναι η εθνική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ και μόνο με την προοπτική να αναλάβει στο μέλλον την Εθνική στη θέση του Ότο κανένας Δώνης θα ήθελα να τον κρατήσουμε ακόμα και... βαλσαμωμένο! Ο Ελ Σιντ της Ελλάδας καβάλα στο άλογό του να τρομάζεις ξένους και ντόπιους μπαμπούλες. Πάντως στο μουντιάλ δεν θα είναι καθόλου εύκολα τα πράγματα με το υλικό που έχει τώρα η Εθνική μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω αν ρίχνω τον πήχη,
    μα μου αρκεί τ' ότι είμαι στο μουντιάλ.
    Θέλω μόνο αξιοπρέπεια.
    (Όχι τα ξεφτιλίκια του '94, δηλαδή.)
    Αν προκύψει κάτι καλύτερο ... καλώς να ορίσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.