ΤΥΧΕΡΗ ΗΤΑΝ Η ΑΕΚ!!!
Δεν ξέρω αν το σκηνικό ήταν του τύπου "η μία ομάδα καιγόταν για την νίκη, η άλλη αδιάφορη έκανε εκδρομή". Κάτι τέτοιο μάλλον κολακεύει την ΑΕΚ και υποβαθμίζει την μεγάλη προσπάθεια της ΑΕΛ. Το λέω γιατί κάποτε πρέπει να μάθουμε πως δεν χάνουν μόνο οι μεγάλοι αλλά ενίοτε κερδίζουν κι οι μικροί...
Η Λάρισα με την πλάτη στον τοίχο, το μαχαίρι στα δόντια και την πληγωμένη αξιοπρέπεια της μεγάλης ομάδας (γιατί είναι μεγάλη ομάδα) διέσυρε την ΑΕΚ. Την διέσυρε αγωνιστικά αν και το άγχος αφενός και η ατυχία αφετέρου την "φρέναραν" απ' το να βάλει 5 τουλάχιστον γκολ και να σημειώσει μία από τις μεγαλύτερες σε έκταση (κι όχι μόνο) νίκες της πλούσιας ιστορίας της.
Η Λάρισα με την πλάτη στον τοίχο, το μαχαίρι στα δόντια και την πληγωμένη αξιοπρέπεια της μεγάλης ομάδας (γιατί είναι μεγάλη ομάδα) διέσυρε την ΑΕΚ. Την διέσυρε αγωνιστικά αν και το άγχος αφενός και η ατυχία αφετέρου την "φρέναραν" απ' το να βάλει 5 τουλάχιστον γκολ και να σημειώσει μία από τις μεγαλύτερες σε έκταση (κι όχι μόνο) νίκες της πλούσιας ιστορίας της.Είναι προφανές πως τόσο η αλλαγή προπονητή όσο και η "δεύτερη φουρνιά" μεταγραφών του Ιανουαρίου δημιουργούν νέα δεδομένα στο θεσσαλικό σωματείο με μόνο μείον την έλλειψη χρόνου. Ειδικά οι δύο ακραίοι τσέχοι και ο Κουζέν την ανεβάζουν επίπεδο. (Αυτός ο παιχταράς, ο Μπλάζεκ, μου θυμίζει έντονα τόσο φυσιογνωμικά όσο και σε ποδοσφαιρικό στυλ τον Τόζερ. Μόνο που τούτος παίζει από δεξιά.)
Για την ΑΕΚ τα καμπανάκια είχαν χτυπήσει από την περασμένη Κυριακή στο ματς με τον Εργοτέλη. Αλλά επειδή κέρδισες και οι Κρητικοί δεν σού 'καναν ευκαιρία ... άστα να χτυπάνε, όλα καλά. Το σημερινό δεν ήταν καμπάνα αλλά ... συναγερμός. Και η ήττα, έστω και με το τυχερό 1-0, δεν καλύπτει τα decibel!!!Για την ΑΕΛ δεν έχεις να γράψεις πολλά. Επιβλητική εμφάνιση, επική νίκη, βροντοφώναξε πως ανήκει στη S.L. και κάποιοι σκιάχτηκαν. Για διακριθέντες δεν ψάχνεις, αλλά αυτός ο Μπλάζεκ!!! Τί τέχνη, τί γλύκα στο άγγιγμα της μπάλας, τί φαντασία! Είναι το 3ο ματς που τον βλέπω (τ' άλλα δύο με Ξάνθη - ΑΡΗ εκτός) και ομολογώ : μ' έχει κερδίσει!
Στον αντίποδα, άντε να βρεις επιζώντες απ' το ναυάγιο της ΑΕΚ. Προφανώς ο Σάχα (πόσα θα είχε γράψει το κοντέρ, αν...), θαρρώ κι ο σουηδοσέρβος. Μόνο και μόνο γιατί τον λυπήθηκα. Να έχεις παρτενέρ τον Γιάχιτς, να μπάζεις δεξιά, να μπάζεις αριστερά, να μπάζεις απ' τον άξονα και να προσπαθείς απελπισμένα να μπαλώνεις όσες περισσότερες τρύπες μπορείς. Στο τέλος δε, να κατεβαίνεις να κάνεις και παιχνίδι γιατί αν περιμένεις απ' τα χαφ σου...ΥΓ. Φάσεις και γκολ εδώ!

Το καμπανάκι για την ΑΕΚ έκρουσε από το εντός με τον Άρη. Αλλά δεν το ακούει κανείς ή δεν μπορεί να το ακούσει. Ο Ντουσαν πάντως παραδέτηκε την ανωτερότητα της Λάρισας. Ίσως η ΑΕΚ να νόμιζε οτι θα περάσει εύκολα. Να πω την αλήθεια δεν περίμενα η Λαρισα να κερδισει. Τελικως οχι μόνο κέρδισε, αλλά δεν έφαγε γκολ! Μεγάλο επίτευγμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήKANTHARE: στην μετα-Λυράκη εποχή στην Λάρισα ο Πηλαδάκης το πήρε εγωιστικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠήρε μια καραβιά παίκτες το καλοκαίρι κι άλλους τόσους τον Γενάρη. Επειδή είναι
έξυπνος άνθρωπος άρχισε να μαθαίνει τον χώρο. Κι όπως γίνεται συνήθως παθαίνεις
και μαθαίνεις. Δεν είναι τυχαίο πως αφού γέμισε παλτά άρχισε να φέρνει καλούς
ποδοσφαιριστές. Γράφω στο κείμενο για την <<"δεύτερη φουρνιά" μεταγραφών
του Ιανουαρίου...>> κι αναφέρομαι στους παίκτες που ήρθαν τελευταίοι όπως η
επιθετική τριάδα, όχι σε κάτι Χεσούς, Πιούρι κλπ. Αν το τωρινό υλικό η ΑΕΛ τό 'χε
από το καλοκαίρι θα "χτυπούσε" πεντάδα και ευρώπη...
ΥΓ.1 Για την ΑΕΚ τί να σχολιάσω; Νο Σκόκο νο πάρτι. Περιμένω σχολιασμό ΑΕΚΟΠΟΥΛΟΥ...
ΥΓ.2 Πως και δε σχολίασες την αποκάτω ανάρτηση, το ΚΑΒΑΛΑ-ΑΡΗΣ;