Header Ads

Header ADS

ΤΕΛΟΣ!!!

Αν και στο ποδόσφαιρο (όπως και στην ζωή) ποτέ μην λες ποτέ νομίζω πως πλέον ούτε και οι πιο αισιόδοξοι φίλοι του ΟΣΦΠ μιλάνε για τίτλο. Και πως να μιλήσεις όχι μόνο λόγο της ήττας αλλά κυρίως της εμφάνισης στο Καυτατζόγλειο.Νομίζεις πως χειρότερη ομάδα από την ΑΕΚ δεν υπάρχει (με την έννοια της αναρχίας και του συστήματος "ότι νά 'ναι"). Βλέποντας το 1ο ημίχρονο του Ολυμπιακού βλέπεις πως οι κιτρινόμαυροι απέκτησαν ανταγωνιστή.
Γιουρούσια, πλάνο κανένα, άμυνα για τα πανηγύρια, οργάνωση ... εδώ γελάμε!!! Όπου νά 'ναι ο καθένας και ο ΤρεΛούα, "όλοι σας και μόνος μου". Αν ο ΟΣΦΠ είχε απέναντί του μία λίγο καλύτερη ομάδα κι όχι τον λειψό Ηρακλή που δεν μπορούσε ν' αλλάξει 2η πάσα το κοντέρ θά 'γραφε πολλά!Στο 2ο ημίχρονο οι ερυθρόλευκοι έγιναν πιο ορθολογικοί. Αιτία η είσοδος του Ζαϊρί που έκανε άνω-κάτω την άμυνα του "Γηραιού" με πλαγιοκοπήσεις, σέντρες, σουτ, ασίστ. Εκεί όμως ήταν ο Φερνάντεζ και η σεμνή τελετή έλαβε τέλος.

Χωρίς να θέλω να φορτώσω με ευθύνες τον Μπάντοβιτς, γιατί είναι ο ύστατος που φταίει σε όσα γίνονται φέτος στην ομάδα του Πειραιά, κάποιες απορίες θα τις εκφράσω:

1) Εν τη απουσία Γκαλέτι-Ντάτολο, δηλαδή χωρίς ακραίους, γιατί στον πάγκο ο Ζαϊρί; Ποιό το σκεπτικό; Πως θ' ανοίξεις κλειστή άμυνα με Λεονάρντο (που είναι για άλλου τύπου παιχνίδια) και τον άναρχο ΤρεΛούα;

2) Γιατί Πάντος δεξί μπακ; Σε ματς που θες οπωσδήποτε νίκη ο ακραίος σου αμυντικός πρέπει να είναι καλύτερος επιθετικά (π.χ. Γκαλίτσιος). Δεν πας να κρατήσεις αποτέλεσμα.

3) Γιαννάκης Παπαδόπουλος αλλαγή. Γιατί; Ένα παιδί που έπαιζε πολύ σημαντικό αγώνα στην αγγλία μόλις τρία 24ωρα πριν, συν δύο ταξίδια (πήγαινε/έλα). Θέλετε να τον κάψετε;

4) Ο Στολτίδης πρέπει να παίζει ακόμη κι όταν δεν είναι σε θέση ούτε να ... περπατήσει;

5) Ο Μαρέσκα πόσο χειρότερος πρέπει να είναι για να μείνει πάγκο; Κι αφού παίζει χωρίς δυνάμεις γιατί δεν τον περνάς κοντά στην περιοχή μετά την αναγκαστική αλλαγή του Ντάρμισιρ;

Τώρα το ζητούμενο είναι τί προσδοκά ο ΟΣΦΠ απ' το πρωτάθλημα. Εξακολουθεί να πιστεύει στον τίτλο; Το παλεύει όσο μπορεί, μ' όλες τις -λιγοστές- δυνάμεις. Κρίνει ότι χάθηκε (ο τίτλος); Ετοιμάζει προγραμματισμό για την επόμενη χρονιά με σοβαρότητα και καθαρό μυαλό...

ΥΓ. Το γκολ και οι φάσεις, εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.