Header Ads

Header ADS

ΛΕΤΟ! ΛΕΤΟ! ΛΕΤΟ!!!

Το ποδόσφαιρο είναι το συναρπαστικότερο ομαδικό άθλημα παγκοσμίως γιατί είναι απρόβλεπτο. Γιατί παρεμβαίνουν αστάθμητοι παράγοντες και φέρνουν τα πάνω-κάτω. Γιατί μπορεί ο μικρός να πάρει αποτέλεσμα. Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως το ποδόσφαιρο είναι άδικο. Σε βάθος χρόνου ο καλύτερος δικαιώνεται. Απλά σ' ένα παιχνίδι οι αποστάσεις μικραίνουν...Ένα απ' τα οξύμωρα του βασιλιά των σπορ βιώσαμε σήμερα στο ΟΑΚΑ. ΠΑΟ-Λεβαδειακός το παιχνίδι. 1ο ημίχρονο (ειδικά 1ο τριαντάλεπτο) καταιγιστικοί οι πράσινοι. Δοκάρια, ευκαιρίες, τό 'να χαμένο γκολ πίσω απ' τ' άλλο. Τον Σισέ δεν τον ήθελε η μπάλα. Δοκίμασε τα πάντα: μακρινά και κοντινά σουτ, κεφαλιές, ψαλίδι. Τίποτε, άμα δε σε θέλει... Ο Λέτο τους έκανε άνω-κάτω αλλά στην τελική προσπάθεια ... άτυχος/ανίκανος; Διαλέξτε, εγώ προτιμώ το πρώτο.Ωραίο ποδόσφαιρο, ουσία μηδέν. Στο 2ο είχαμε ανατροπή σκηνικού. Ο ΠΑΟ δεν ήταν τόσο καλός, ευκαιρίες δε δημιουργούσε .... 3-0!!! Ποσοστό ευστοχίας επιπέδου ... Σούμποτιτς στα τρίποντα! Είπατε τίποτα; This is football, σλόγκαν της άλλης ομάδας που χρησιμοποιεί το ΟΑΚΑ.Τα συγχαρητήριά μου στον Μαρίνο. Εξαιρετική εμφάνιση. Κρίμα που τραυματίστηκε! Πληθωρικός Σισέ!!! Ο Σαλπιγγίδης δεν θα γίνει πιθανότατα ποτέ εξτρέμ αλλά τον γόρδιο δεσμό τον έλυσε κι έδιωξε το άγχος από κόσμο και συμπαίκτες.Θά 'θελα να σταθώ όμως σε δύο ποδοσφαιριστές: τον Λέτο και τον Μπλάζιτς. Για τον πρώτο τί να πω; Μαγεία, δώστε μου μάτια! Και το γκολ, κερασάκι στην τούρτα. Τώρα γιατί επιμένει ο θεός στον Ντάτολο ... θα σας γελάσω! Όσο για τον τερματούρο; Κρίμα! Τέτοια εμφάνιση, να πιάνεις τ' άπιαστα (ακόμη και πέναλτι) και να φεύγεις με τρία γκολ στο κεφάλι...ΥΓ.1 Φάσεις και γκολ, εδώ!

ΥΓ.2 Ρούκα αγόρι μου είσαι γκαντέμης! Πάει να βγάλει τον Σάλπι, γκολ ο Σάλπι. Πάει να βγάλει τον Λέτο, γκολ ο αργεντίνος! Δε σε θέλει! Κι ήταν κι ο δικός σου στην εξέδρα...

2 σχόλια:

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.