Header Ads

Header ADS

Ο ΠΑΟΚ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ!

Ο ΠΑΟΚ στην κορυφή ήταν ο τίτλος του κειμένου που έγραψα πριν από ακριβώς μία εβδομάδα. Είναι το 2ο σερί Σαββατόβραδο που οι φίλοι του δικεφάλου του βορρά θα βγουν, θα διασκεδάσουν με την χαρά και τον αέρα του πρωτοπόρου. Έστω και για λίγες ώρες!

Το 3-0 επί του ουραγού Πάνθραξ δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για συζητήσεις κι αναλύσεις. Κάτι που δεν είμαι σε θέση να κάνω ούτως ή άλλως από τη στιγμή που δεν είδα το παιχνίδι θεωρώντας πως στην Καβάλα θα γίνει πιο αμφίρροπο ματς. (Όπως και έγινε.)Η μόνη εικόνα που έχω απ' τη σημερινή Τούμπα ήταν το ζάπινγκ στο ημίχρονο της Καβάλας. (Τα δύο ματς είχαν θεωρητικά κοινή ώρα έναρξης αλλά στην Καβάλα άρχισε με 15λεπτη καθυστέρηση.) Το τέταρτο που παρακολούθησα μπορεί να μην μου επιτρέπει να βγάλω γενικότερα συμπεράσματα για τον αγώνα, αλλά μου προκάλεσε έντονη απορία για το τί άθλημα ήταν αυτό που έβλεπα.

Ποδόσφαιρο πάντως δεν ήταν σε καμία περίπτωση. Σκυλοβαρέθηκα τη ζωή μου! Αν, δε, κρίνω απ' τα λεγόμενα του Σάντος στη συνέντευξη τύπου (μίλησε για τον χειρότερο φετινό ΠΑΟΚ) υποθέτω πως και το υπόλοιπο διάστημα του παιχνιδιού κύλησε στο ίδιο μοτίβο.Όπως και νά 'χει, μετά τους πρωταθλητές καλοκαιριού ή τους πρωταθλητές χειμώνα αποκτήσαμε και τους πρωταθλητές του ... Σαββατόβραδου!!! (Πλάκα κάνω, μην "τσιμπήσει" κανείς...)

ΥΓ. Γκολ και φάσεις εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.