Header Ads

Header ADS

ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ Η ΤΖΟΥΛΙΑ!

Πείτε με περίεργο, πείτε με όπως αγαπάτε! Μα απαντήστε μου όμως! Είναι σύμπτωση πως την ημέρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση τα νέα (σκληρά) μέτρα έσκασε και το DVD της Τζούλιας;Πας το πρωί στο περίπτερο, τί να πάρεις; Πολιτική εφημερίδα που αναλύει τα μέτρα απ' την σκοπιά της ή το ερωτικό περιοδικό που συνοδεύεται από αισθησιακή ταινία με πρωταγωνίστρια γνωστό φωτομοντέλο;Έκρηξη!!! Η μισή ελλάδα ασχολείται με την Τζούλια η άλλη μισή με τα μέτρα (πορείες, ξύλο κλπ). Δυο ελλάδες μαζί και χώρια συνάμα! Σε παράλληλο σύμπαν. Και ξαναρωτώ : είναι σύμπτωση;

Στο τέλος της ημέρας εγώ -τ' ομολογώ- μπερδεύτηκα. Εεεε, η Τζούλια ανακοίνωσε μέτρα και η κυβέρνηση γύρισε τσόντα .... όχι! Μμμμ, η Τζούλια πήγε στη διαδήλωση και οι διαδηλωτές για ανταπόδοση τό 'ριξαν στο πορνό ... μπα, ούτε! Βοηθάτε συνbloggers, την σαμπάνια την ήπιε κανείς άραγε;Βαστάτε, το βρήκα!!! Ο Γιωρίκας (ο πρωθυπουργός ντε) δημιούργησε εταιρία παραγωγής αισθησιακών ταινιών. Από τα κέρδη θα μειώσει το έλλειμμα. Ελάχιστο κόστος. Σκηνικό έτοιμο, επιβήτορας η κυβέρνηση κι αρκετοί ξένοι (είναι διεθνής παραγωγή), στο ρόλο της Τζούλιας εμείς. Τί μένει; Σκηνοθέτης...

Κι επειδή οι ... απ' όξω μας πιέζουν παίρνουμε δραστικά μέτρα. Από το light πορνό που μας είχαν συνηθίσει πάμε σε hardcore καταστάσεις. Σε ΣΚΛΗΡΑ μέτρα...Αλήθεια λέω. Έχω και τ' αποδεικτικά...Άντε και λίγο Τζούλια ακόμη για να την αντέξουμε...ΥΓ.1 Ώρε κονόμες σ' εποχές ΒΑΘΙΑΣ(!!!) κρίσης....
ΥΓ.2 Άν ήξεραν οι Pavlov's Dog ποια η δική μας Julia θ' άλλαζαν τον τίτλο του υπέροχου τραγουδιού!

6 σχόλια:

  1. Η Τζούλια είναι καλό κορίτσι και έπεσε από τα σύννεφα μόλις πληροφορήθηκε την κυκλοφορία του dvd.

    χα χα χα χα χα χα χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σου απαντήσω στο πρώτο σου ερώτημα ο πατέρας του Γιωργάκη, που έγινε ξαφνικά Γιώργος, είχε πεί "Για να σκεπάσεις ένα σκάνδαλο-ντόρος στην περίπτωση αυτή- πρέπει να δημιουργήσεις ένα άλλο"..κάτι τέτοιο πρέπει να έγινε...
    Τώρα δεν ξέρω αν η μισή Ελλάδα ασχολήθηκε με τα νέα μέτρα, το μόνο σίγουρο είναι ότι η μισή Ελλάδα ασχολήθηκε με την Τζούλια, εκεί καταντήσαμε, και όπως άκουσα τον Καρατζαφέρη να λέει σήμερα στην Βουλή.."3.500 άνθρωποι ήρθαν εδώ να διαδηλώσουν και να φωνάξουν και 150.000 τρέξανε να δούνε τσόντα"....Tι να πείς...
    Ακούς και τον δικό μας εδώ, τον Νομάρχη, να βγαίνει στον Παπαδάκη να λέει ότι με πήρε τηλέφωνο η Τζούλια και η πόρτα μου είναι πάντα ανοιχτή για την Τζούλια και τέτοια χαζά...κοίτα ρε Νομάρχα που η ανεργία στον Νομό μας πάει να χτυπήσει το ταβάνι....και άνοιξε την πόρτα σου στην γενιά των 700...
    Για να ελαφρύνουμε λίγο το κλίμα καλά την Καϊλή (καλό editing έκανες) πως και δεν την έβαλες στο προ-προηγούμενο κείμενο-γκάλοπ;;;Την ξεχάσαμε!!!

    Πάντως πέρα απο την πλάκα με το βίντεο, είναι για λύπηση το κορίτσι...Τελικά η σαμπάνια ήταν απο τις ακριβές;;; :D !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KANTHARE: γίνεσαι αυστηρός με το κορίτσι που σηκώνει -έστω έμμεσα- το βάρος της κρατικής μας κατάρρευσης.
    Είναι μία Βέμπο των ημερών μας που προσπαθεί, αφενός να μας ανυψώσει το ηθικό κι αφετέρου να λειτουργήσει
    αναζωογονητικά ως προς το δυσάρεστο των ημερών που διάγουμε. Αλαφρύνει το βάρος της ΣΚΛΗΡΗΣ πραγματικότητας
    και αποτρέπει την κάθετη ολίσθησή μας στα βαλτώδη ύδατα της ΒΑΘΕΙΑΣ κατάθλιψης (του ελληνικού λαού). Κι εμείς αντί
    ν' αναγνωρίσουμε τις άοκνες προσπάθειές της και το ευγενές του σκοπού και των προθέσεών της την κοροϊδεύουμε και
    την ειρωνευόμεθα. Τέτοιοι είμαστε. Όπως είχε πει κι ο κυρ-Βασίλης "ουδείς προφήτης στον τόπο του"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ANIMATION: δίκιο είχε ο Γιωρίκας 's father. Αλλά ο γιος τον ξεπέρασε γιατί καλύπτει ένα σκάνδαλο
    όχι μ' ένα άλλο (πόσα να σηκώσει πια αυτή η έρμη η χώρα!!!) αλλά με κάτι πιο δημιουργικό,
    πιο λειτουργικό. Σχέδιο ευφυές και πολυεπίπεδο. Από το 1ο (το απλοϊκό) επίπεδο της εκτόνωσης
    μέχρι τον πυρήνα του πράγματος όπου το πράγμα λειτουργεί αλληγορικά. "Κύριε (λαέ, εννοεί)
    σε επιπηδούμε που σε επιπηδούμε (α ρε Πλάτωνα!), δες δεν είναι τόσο τραγικό, απόλαυσέ το!"
    Ακόμα και το θέμα που ενέκυψε για το αν η νέα εθνική μας σταρ πληρώθηκε (και πόσα) ή αν
    έγινε εν αγνοία της (αν δηλαδή δημοσιοποιήθηκε μία προσωπική της στιγμή) έξυπνο κόλπο είναι
    με βαθύ και κρυμμένο νόημα που "περνά" υποσυνείδητα. (Μην ασχολείσαι με χρήματα και αμοιβές,
    απόλαυσέ το, η χαρά κι η ηδονή είναι υπεράνω χρημάτων...)

    ΥΓ.1 Αν αναρωτιέστε τί πίνω πρωινιάτικα και δεν σας δίνω θα σας απογοητεύσω: καφέ!!!

    ΥΓ.2 Δώστε τσόντα στον λαό!

    ΥΓ.3 Μην είσαι αυστηρός με τον Πανίκα που άνοιξε τις αγκάλες του για ένα κατατρεγμένο κορίτσι.
    Εμείς οι έλληνες είμαστε ψυχοπονιάρης λαός. (Ιδιαίτερα με νέες, όμορφες κοπέλες που θα μας εξασφαλίσουν και πέντε-δέκα παραθύρια!)

    ΥΓ.4 Για την σαμπάνια δεν ξέρω. Στα οινοπνεύματα δηλώνω άσχετος!

    ΥΓ.5 Την πολυαγαπημένη μου Εύα δεν την έβαλα αλλά και δεν την ξέχασα!
    Το θέμα προέκυψε απ' το δημοψήφισμα των τούρκων και της εφημερίδας Milliyet.
    Σ' έπιασα στα πράσα!!! Δε διάβασες κείμενο μόνο τις φώτο είδες... (Δεν σε αδικώ!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πιστεύω τίποτα
    δεν ήτανε τυχαίο
    ήρθε να συμπαρασταθεί
    στον δρόμος , μοιραίο.

    Να δούνε όλοι , ομορφιές
    λίγο να ζαλιστούνε
    του Γιώργο τα πηδήματα
    λίγο να ξεχαστούνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φάνη, αδερφέ, αν δεν το ρίξουμε λίγο στην παλαβή θα κουζουλαθούμε εντελώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.