ΣΥΝΕΛΘΕ!!!
Διάβασα (όπως κι εσείς υποθέτω) τη συνέντευξη του Τσιμπούρ σ' εφημερίδα της πατρίδας του. Εξοργιστικός. Αγόρι μου αν δε σ' αρέσει η τακτική του προπονητή που έχει κατακτήσει τόσους τίτλους ως παίκτης και προπονητής (αν σου πω το νούμερο θα λιποθυμήσεις) άντε ξανά στο σπίτι σου να μελετήσεις τακτική μόνος σου.Δεν σου κάνει το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος έ; Που (και πως) να λάμψεις εδώ; Έχεις δίκιο. Πως να χωρέσει το ταλέντο σου σ' ένα πρωτάθλημα που παίζουν κάτι "παρτάλια" σαν τον Σισέ, τον Ζιλμπέρτο, τον Γκαλέτι, τον Μέλμπεργκ, τον Γκαρσία, τον Κοντρέρας, τον Μαϊστόροβιτς, τον Σκόκο (ουπς, λάθος όνομα), τον Μετίν, τον Εστογιάνοφ;
Ακόμη κι έτσι όμως αυτό το φτωχό πρωτάθλημα σου προσφέρει 6-7 κατοστάρικα ετησίως και αυτός ο ... άσχετος από τακτική σε χρησιμοποιεί παρότι έπρεπε να σε στείλει να μαζεύεις χόρτα.
Αλλά δε φταις εσύ. Οι φωστήρες (Αδαμίδηδες, Θανόπουλοι) φταίνε που δεν σε ξεφορτώθηκαν με την πρόταση της Άιντραχτ. Μη χάσουν το κελεπούρι...
ΥΓ. Όσων αφορά τη δήλωση διάψευσης, άστο δεν πείθεις!
ΥΓ. Όσων αφορά τη δήλωση διάψευσης, άστο δεν πείθεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια