Header Ads

Header ADS

ΑΘΑΝΑΤΟΣ!!!

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο
αν ξυπνήσεις μονομιάς θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς
θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς...

Πέρασαν κιόλας τριάντα χρόνια. Μα το μαγικό των ερμηνειών και το βελούδινο της φωνής του συνεχίζει να μας συντροφεύει. Δε ζει, μα υπάρχει. Απ' τα παράδοξα της τέχνης αυτό. Δεν ξεχνάμε, δεν μπορούμε να ξεχάσουμε :
Δεν είναι για τον πόλεμο
δεν είναι για την ειρήνη
μα για την γη που ορφάνεψε
και πέτρα δεν θα μείνει
Δεν είναι για τον πόλεμο
δεν είναι για την ειρήνη.

Θα τo χάσουμε στο τέλος
ό,τι χρόνια χτίσαμε
και τα χείλη μας θα σβήσουν
που μ’ αυτά μιλήσαμε
Θα τo χάσουμε στο τέλος
ότι χρόνια χτίσαμε
και τα χείλη μας θα σβήσουν
που μ’ αυτά μιλήσαμε.

Δεν είναι για τον θάνατο
δεν είναι για την ζήση
είναι ότι τελειώσαμε
ό,τι δεν έχει αρχίσει
δεν είναι για τον θάνατο
δεν είναι για την ζήση.

Θα την χάσουμε στο τέλος
ότι χρόνια χτίσαμε
και τα χείλη μας θα σβήσουν
που μ’ αυτά μιλήσαμε
Θα την χάσουμε στο τέλος
ότι χρόνια χτίσαμε
και τα χείλη μας θα σβήσουν
που μ’ αυτά μιλήσαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.