Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ
Σε συνέχεια του προηγούμενου. Για να πάψει να γκρινιάζει το ΦΩΣ και ο Νικολακό βρήκα το ιδανικό διαιτητικό τρίο. Κλωνοποιήστε το για να σφυρίζει ταυτόχρονα τα ματς του ΟΣΦΠ (πέναλτι απ΄ τη σέντρα), του ΠΑΟ (κι άμα περάσει το κέντρο να μου τρυπήσετε την μύτη), της ΑΕΚ (φθάνει ένας ανταγωνιστής) και του ΠΑΟΚ (για να μάθει να μας απειλεί-η 2η θέση είναι καπαρωμένη). Για την αξιοπιστία ρε γαμώτο...

Δεν υπάρχουν σχόλια