ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
Είπαμε, οι οπαδικές εφημερίδες έχουν την πλάκα τους. Ακόμη και στην υπερβολή τους. Ακόμη κι όταν κάνουν το μαύρο-άσπρο. Όπως σήμερα το ΦΩΣ :
Ο.Κ. Το καταλάβαμε το σχέδιο. Οι εφημερίδες του ΟΣΦΠ "παίζουν" γερά το θέμα της διαιτησίας κραυγάζοντας πότε για δήθεν σφαγές, πότε για δήθεν στησίματα, πότε για σκοτεινές δυνάμεις που φράζουν τον δρόμο προς τον τίτλο, πότε πως ο Πατέρας συμμάχησε με τους Ελοχίμ και πούλησε την ψυχή του στους Νεφελίμ για νά 'χει εύνοια. Χώρισαν μάλιστα και τομείς ευθύνης.Το ΦΩΣ γράφει πριν από τα παιχνίδια για να προετοιμάζει κλίμα (δια παν ενδεχόμενον) και μετά τα ματς ο Πρωταθλητής για να μην υπάρξει κενό. Το σφυροκόπημα πρέπει νά 'ναι συνεχές. Γκαιμπελισμός λέγεται αυτό...
ΥΓ. Η πλάκα είναι πως ο συγκεκριμένος διαιτητής είχε "σφυρίξει" στην περσινή νίκη του ΟΣΦΠ με 2-1 επί του Άρη. Να θυμίσω πεπραγμένα; Οφσάιντ και τα δύο γκολ του Ολυμπιακού, ανύπαρκτο πέναλτι (υπέρ ποιας ομάδας άραγε;). Να πω και τα υπόλοιπα;

Δεν υπάρχουν σχόλια