Header Ads

Header ADS

ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΙΣ ΦΑΝΕΛΕΣ

Επανέρχομαι γιατί το πρωτοσέλιδο της Πράσινης με προβλημάτισε. Μήπως τους αδίκησα; Μήπως δεν εννοούν το προφανές; Μήπως πίσω από τις λέξεις κρύβεται κάτι πιο βαθυστόχαστο; Τί (θα μπορούσε να) θέλει να πει ο ποιητής; Γιατί να πετάξουν τις φανέλες;

α) Θέλουν να προσελκύσουν περισσότερο γυναικείο πληθυσμό στο ΟΑΚΑ. Σ' αυτή την περίπτωση οι παίκτες αγωνίζονται γυμνοί απ' τη μέση και πάνω. Καλογυμνασμένα και ιδρωμένα κορμιά (αθλητές γαρ), παλλόμενη σάρκα, οι μύες που συσπώνται σε κάθε άλμα για κάρφωμα ή κόψιμο (τάπα εννοώ, όχι απ' τ' άλλο). Φεστιβάλ τεστοστερόνης. Πως ν' αντισταθούν οι κοπέλες;

β) Ημίγυμνοι και ιδρωμένοι οι παίκτες θα κρυολογήσουν. Ειδικά τώρα τον χειμώνα. Από που θ' αγοράσουν φάρμακα; Μα απ' τα αφεντικά, τους Γιαννακόπουλους. Έτσι θα βρεθεί ρευστό για την αύξηση μ.κ. που ετοιμάζεται στην ΠΑΕ. Αλλιώς θα βλέπουν την πλάτη του Τζίγκερ και του Βγενό. Καμιά πνευμονία βρε παιδιά...

γ) Τη θυμάστε εκείνη τη φωτογραφία του Σισέ που έτρεχε (ξεχνώ το γήπεδο) φορώντας μόνο ένα μετάλλιο στο στήθος και το σώβρακό του; Ζήλεψαν στο μπάσκετ και θέλουν τον Μπατίστ και τους άλλους σε ανάλογες φώτο...

ΥΓ. Στο φωτομοντάζ "χρησιμοποιήθηκε" το κορμί του Σισέ. Αν αναρωτιέστε γιατί και λευκοί αθλητές (Πέκοβιτς, Καλάθης) έχουν νέγρικο κορμί προφανώς δεν σκαμπάζετε από κινηματογράφο. Γιατί White Man Can't Jump.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.