Header Ads

Header ADS

ΝΤΡΟΠΗ...

Στην ελλάδα του εύκολου ενθουσιασμού και της -ακόμης πιο- εύκολης απογοήτευσης. Στην ελλάδα των σημερινών αστεριών / αυριανών στόχων. Στην ελλάδα όπου η -καφενειακή- κριτική περισσεύει. Όλοι μας της θεωρίας μα κανένας της πράξης. Ακόμη κι έτσι όμως υπάρχει όριο. Η εφημερίδα Πράσινη το ξεπέρασε. Τα συγχαρητήριά μας. "Πετάξτε τις φανέλες"; Ποιοί; Οι πρωταθλητές ευρώπης; Αυτοί που έκαναν τρεμπλ; Και γιατί παρακαλώ; Επειδή δεν ξεκίνησαν καλά στην β' φάση της ευρωλίγκας; Επειδή έχασαν απ' το Μαρούσι; Αν η αχαριστία ήταν ποινικό αδίκημα ... που έλεγε και ο Ιωαννίδης ...

ΥΓ.1 Γιατί επικράτησε το πετάξτε ή βγάλτε τις φανέλες κι όχι πετάξτε τα σορτσάκια;
ΥΓ.2 Αυτό το σλόγκαν γιατί δεν το χρησιμοποιούν και στις γυναικείες ομάδες;
ΥΓ.3 Στο πόλο τί φωνάζουν; Βγάλτε τα σκουφάκια;

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.