ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ;
Με τα καραγκιοζιλίκια θα πουλήσετε φύλλα; Με τις καφρίλες; Τον Πανιώνιο νίκησε η ΑΕΚ. Ούτε ... γατάκια, ούτε ανιστόρητους. Αλήθεια, αν ρωτήσετε τους παίκτες της ΑΕΚ την ξέρουν την ιστορία του συλλόγου; Η ΚΑΕ πριν ολοκληρωθεί η μεταγραφή εκτός απ' τα ιατρικά τον περνά (τον εν δυνάμει - ποδοσφαιρικός όρος αυτός) κι από ιστορικά τεστ; Κι άμα "κοπεί"; Ελάτε στην επόμενη εξεταστική περίοδο; Κι άμα δεν είναι καλοί στην ιστορία αλλά στα μαθηματικά τους απορρίπτουμε ή τους αλλάζουμε δέσμη; Όσον αφορά το "γατάκια", ο πάνθηρας κι όταν χάνει πάνθηρας παραμένει. Άμα ήμουνα πρόεδρος στην ΚΑΕ Πανιώνιος θα σας έκανα μήνυση για δυσφήμιση. Έτσι για να δείτε πόσα απίδια χωρά ο σάκος...ΥΓ. Αυτό το "σκασμός" είναι ο ορισμός του φασισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια