ΤΙ ΠΙΝΕΤΕ;
Τί πίνετε εκεί στην εφημερίδα Πράσινη και δεν δίνετε και σε μας; Άμα δεν το ξέρετε να σας ενημερώσω πως βραβείο για το πιο ηλίθιο πρωτοσέλιδο της χρονιάς δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα είχατε πολλές (και καλές) υποψηφιότητες, σας το αναγνωρίζω αυτό. Τώρα θα μου εξηγήσετε τί σημαίνει το "επί 22 χρόνια κάνει ... άλογο την ΑΕΛ". (Ποιός; Ο ... πράσινος γητευτής ντε.) Επί μέρους απορίες :α) Μήπως γνωρίζετε το μέγεθος του ... μορίου του αλόγου;
β) Στα 22 χρόνια υπολογίζετε και την δεκαετία που έλειπε η Λάρισα από την Α' Εθνική; (Με το σκεπτικό σας δεν έχω φάει χυλόπιτα απ' την Κλώντια Σίφερ. Ποτέ όμως!!! ... α ρε Greek Lover!!!)
γ) Αφού τους κάνετε άλογο γιατί είναι μεγάλη απώλεια ένας ποδοσφαιριστής; Χρειάζεται ο Ζιλμπέρτο για την 23η νίκη; Περίεργα πράγματα...
γ) Αφού τους κάνετε άλογο γιατί είναι μεγάλη απώλεια ένας ποδοσφαιριστής; Χρειάζεται ο Ζιλμπέρτο για την 23η νίκη; Περίεργα πράγματα...
ΥΓ. Την ειρωνεία για τον Τεν Κάτε δεν την καταλαβαίνω. 1,5 εκ. το χρόνο έπαιρνε στον ΠΑΟ, 1 εκ. ΤΟΝ ΜΗΝΑ του δίνουν εκεί. Εσύ, βρε μπαγλαμά, δεν θα πήγαινες;

Δεν υπάρχουν σχόλια