ΑΠΟΔΙΔΕΙ!!!
Το πως λειτουργεί το σχέδιο τό 'γραψα εδώ. Δεν έκανα και καμιά φοβερή αποκάλυψη. Το πλάνο είναι γνωστό και παλαιό. Άλλοι έκαναν μεγάλη καριέρα ξέροντας να "δουλεύουν" την προπαγάνδα. (Δεν αναφέρομαι στον Γκαίμπελς, ο Πεισίστρατος τό 'κανε χιλιάδες χρόνια πριν.)
Πάντως δείχνει να αποδίδει. Πιθήκια, γνωστών οπαδικών αισθημάτων διαιτητές, ο Πατέρας που ελέγχει τα μέσα και τα έξω, "στημένοι" ορισμοί. Πέρασε το μήνυμα. Δεν τό ΄δωσε το πέναλτι του Αβραάμ στην Νέα Σμύρνη; Μας έσφαξαν έγραφαν οι κόκκινες φυλλάδες! Offside γκολ στην Τρίπολη; Κάτι θα βρούμε να γκρινιάξουμε αύριο. Εκτός κι αν απ' την πολλή χαρά μας που μειώσαμε στους τρεις χαλαρώσουμε λιγάκι!!!
Πάντως δείχνει να αποδίδει. Πιθήκια, γνωστών οπαδικών αισθημάτων διαιτητές, ο Πατέρας που ελέγχει τα μέσα και τα έξω, "στημένοι" ορισμοί. Πέρασε το μήνυμα. Δεν τό ΄δωσε το πέναλτι του Αβραάμ στην Νέα Σμύρνη; Μας έσφαξαν έγραφαν οι κόκκινες φυλλάδες! Offside γκολ στην Τρίπολη; Κάτι θα βρούμε να γκρινιάξουμε αύριο. Εκτός κι αν απ' την πολλή χαρά μας που μειώσαμε στους τρεις χαλαρώσουμε λιγάκι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια