Header Ads

Header ADS

ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ!!!

Ο Νίκος Καραγεωργίου "αντέχει" στον πάγκο του Εργοτέλη πέντε (αν θυμάμαι καλά) χρόνια τώρα. Και λέω "αντέχει" γιατί οι προπονητές στην ελλάδα αλλάζουν -φταίνε/δεν φταίνε- ανά τρίμηνο. Ο Νικόλας όμως τον έχει δέσει τον γάιδαρό του στην Κρήτη.

Η διοίκηση τον εμπιστεύεται και τον στηρίζει. Ο κόσμος τον αγαπά. Και λόγω του καλού ποδοσφαίρου που παίζει κατά καιρούς η ομάδα του τον συμπαθεί γενικότερα η φίλαθλη κοινή γνώμη.

Όμως το κουσούρι ... κουσούρι. Δεν μπορεί να το αποβάλλει. Αισθάνεται μόνιμα αδικημένος. Ένα παιδί του λαού που η παλιοκενωνία το κυνηγά. Ένας Ξανθόπουλος των ελληνικών πάγκων. Κι απ΄ την κλάψα χάνει και το όποιο δίκιο του. Ιδού το παιδί του λαού:Δεν το αποκλείω να λέει τα όσα λέει αφού πρώτα έχει "χτυπήσει" κάνα-δυο τσικουδιές στα αποδυτήρια...
Πάντως για να γλιτώσουμε την κλάψα και την μουρμούρα του, κύριοι της ΚΕΔ τέτοιους ορισμούς θα κάνετε στους Κρητικούς:
ΥΓ. Εξαιρετικά αφιερωμένο σ' όσους σήμερα μουρμουρίζουν για την μουρμούρα του Καραγεωργίου. Προφανώς δεν έχουν αντιληφθεί πως κι αυτός ο ρόλος είναι απαραίτητος στο θέατρο σκιών του ελληνικού ποδοσφαίρου!

2 σχόλια:

  1. Άψογος φίλε! Κερδίζεις με το σπαθί σου μια μερίδα λουκουμάδες με μέλι!
    Όχι ρε συ από τους πικρούς που έφαγα εγώ. Κακέ! Από τους άλλους, τους στρουμπουλούς που ξεχειλίζουν τα μέλια και μόλις τους βλέπουμε μας τρέχουν τα σάλια περισσότερο κι από του Καραμητρογεωργίου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι πως η έμπνευση για την ανάρτηση και το φωτομοντάζ
    γεννήθηκε στο δικό σου blog τόσο απ΄ το τελευταίο σου κείμενο,
    όσο κι απ' τους διαλόγους με σένα και τον KANTHARO στα σχόλια.
    You're the inspiration (που τραγουδούν κι οι Chicago)!!!

    ΥΓ. Τους λουκουμάδες με σοκολάτα πρώτη φορά τους ακούω. Πως είναι; Μοιάζουν με τα ντόνατ σοκολάτας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.