ΔΩΣΕ!!!
Τό 'γραφα χθες. Δευτεριάτικο (τυπικά ... Τριτιάτικο είναι αλλά χθες ήταν αργία) πρωτοσέλιδο Πρωταθλητή χωρίς μουρμούρα για την διαιτησία δεν νοείται. Ακόμη κι αν η ομάδα σου έχει κερδίσει. Ακόμη κι αν η απόσταση απ' την κορυφή μειώθηκε στη μία νίκη. Ο αγώνας τώρα κορυφώνεται. Καμία χαλάρωση, κανένας εφησυχασμός.
"Τα συνήθη όργια και από τον διαιτητή" σ' ένα ματς όπου όχι μόνο δεν αδικήθηκε ο ΟΣΦΠ αλλά πέτυχε κι ένα γκολ offside που μέτρησε. Ναι, μιλάμε για τέτοια φοβερά παράπονα. Στο δεύτερο, δε, σχόλιο για τις κάρτες μην τρομάζετε. Οι 55 κάρτες αφορούν 22 παιχνίδια. Δηλαδή αντιστοιχούν περίπου ... 2,5 κάρτες ανά αγώνα. Εξωπραγματικό νούμερο, ασύλληπτο πραγματικά! Ελπίζω τουλάχιστον να αμείβεστε καλά. Αν και η βρωμιά δεν ξεπλένεται με το χρήμα...
"Τα συνήθη όργια και από τον διαιτητή" σ' ένα ματς όπου όχι μόνο δεν αδικήθηκε ο ΟΣΦΠ αλλά πέτυχε κι ένα γκολ offside που μέτρησε. Ναι, μιλάμε για τέτοια φοβερά παράπονα. Στο δεύτερο, δε, σχόλιο για τις κάρτες μην τρομάζετε. Οι 55 κάρτες αφορούν 22 παιχνίδια. Δηλαδή αντιστοιχούν περίπου ... 2,5 κάρτες ανά αγώνα. Εξωπραγματικό νούμερο, ασύλληπτο πραγματικά! Ελπίζω τουλάχιστον να αμείβεστε καλά. Αν και η βρωμιά δεν ξεπλένεται με το χρήμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια