CHAMPIONS LEAGUE
Επαναρχίζει σήμερα το champions league, η γιορτή του ποδοσφαίρου. Οργανωμένοι; Πίτσες, μπύρες, σουβλάκια κι όλα τα σχετικά; Για να προετοιμάσουμε το κλίμα ένα κλασικό ανεκδοτάκι...
Ένας Γάλλος, ένας Εγγλέζος και ένας Έλληνας συζητούν για τις στάσεις που προτιμούν.Ο Γάλλος λέει ότι προτιμάει να είναι από πάνω, γιατί τότε βλέπει τα όμορφά της μάτια.
Ο Εγγλέζος προτιμάει να είναι από κάτω για να βλέπει τα όμορφα στήθη της.
Ο Έλληνας λέει ότι προτιμάει από πίσω.
Καλά και τι βλέπεις, τον ρωτάνε;
- Βλέπω διάφορα κάθε φορά. Σήμερα θα δω Champions League.

Δεν υπάρχουν σχόλια