Header Ads

Header ADS

CHAMPIONS LEAGUE

Επαναρχίζει σήμερα το champions league, η γιορτή του ποδοσφαίρου. Οργανωμένοι; Πίτσες, μπύρες, σουβλάκια κι όλα τα σχετικά; Για να προετοιμάσουμε το κλίμα ένα κλασικό ανεκδοτάκι...
Ένας Γάλλος, ένας Εγγλέζος και ένας Έλληνας συζητούν για τις στάσεις που προτιμούν.
Ο Γάλλος λέει ότι προτιμάει να είναι από πάνω, γιατί τότε βλέπει τα όμορφά της μάτια.
Ο Εγγλέζος προτιμάει να είναι από κάτω για να βλέπει τα όμορφα στήθη της.
Ο Έλληνας λέει ότι προτιμάει από πίσω.
Καλά και τι βλέπεις, τον ρωτάνε;
- Βλέπω διάφορα κάθε φορά. Σήμερα θα δω Champions League.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.